trikovi s kojima ce gosti ostaviti dobre ocjene
Blog

Trikovi koji će navesti goste da vam ostave dobre ocjene

Mali trikovi koji vam mogu pomoći da dođete do velikog broja rezervacija.

Recenzije gostiju ključne su za sve iznajmljivače koji žele održati dobru reputaciju. Sustav recenzija usluga putem interneta u potpunosti je promijenio izgled poslovanja. Ono danas omogućuje poduzetnicima stvaranje snažnog temelja na kojem će izgraditi dobar i nadasve dugoročan odnos sa svojim klijentima. Ljudi će uvijek prije kupiti proizvod ili uslugu koju su drugi preporučili, stoga više pozitivnih ocjena vam mogu osigurati i veću prodaju. Upravo zbog toga danas se isplati uspostaviti kontrolu nad ocjenjivanjem, u mjeri u kojoj je to moguće.

Kada govorimo o turističkom sektoru, ocjene gostiju među najvažnijim su faktorima koji utječu na reputaciju i profit. Mnoga istraživanja ukazuju na to da će gost prije odabira smještaja najprije pogledati ocjene i prethodna iskustva ljudi koji su u tom mjestu boravili. Zanimljiv je podatak i da gosti neće uzeti u obzir smještaj koji je ocijenila samo jedna osoba (iako je konačna ocjena 5 zvjezdica), prednost pri izboru uvijek imaju oni objekti koji imaju oko deset ocjena. Zbog toga je važno pronaći način koji će vam omogućiti da vam svaki gost nakon boravka ostavi ocjenu. Više ocjena, pogotovo onih najviših, pozitivno će utjecati na povećanje rezervacija tijekom sezone. Koji su to načini koji će navesti svakog gosta da nakon boravka ostavi najbolje ocjene za vaš smještaj?

Budite iskreni s opisom i slikama vašeg smještaja

Dobre slike i opis smještaja mogu pozitivno utjecati na povećanje rezervacija.

Dobar opis može biti značajan element koji će navesti gosta da rezervira upravo vaš smještaj. Treba reći da mnogi iznajmljivači, u nastojanju da ostave dobar dojam, koriste pretjerane, ponekad i sladunjave opise. Preporučuje se da izbjegnete takvu praksu. Svoj opis nastojte učiniti što sažetijim i u njemu navedite određene sadržaje za koje smatrate da će učiniti vaš smještaj privlačnijim. Pobrinite se da sadržaji o kojima pišete budu u ispravnom stanju. Također, ponekad je teško predvidjeti što gostima zaista smeta, stoga za svaki slučaj, spomenite u opisu da postoji mogućnost buke od koncerta, prometa na cesti, gradilišta, ili da u smještaju imate tvrdi madrac, velike jastuke i sl. Goste često zanima sadržaj koji se nalazi u blizini objekta u kojem borave tako da bi bilo dobro dati što preciznije upute do prve trgovine, bankomata, turističkog ureda. Ako opis bude vjeran prikaz vašeg smještaja možete biti sigurni da ćete bez problema izbjeći nezadovoljne goste i dobiti odlične ocjene.

Komunicirajte sa svojim gostima i prije njihovog dolaska

Poruke dobrodošlice su mala gesta koja će gostima dati osjećaj sigurnosti.

Gosti cijene brze odgovore na svoje upite. Ipak, prije njihovog dolaska potrudite se kontaktirati ih prvi. To je mala gesta koja će usrećiti goste i dati im osjećaj sigurnosti i dobrodošlice. Pokušajte saznati imaju li gosti dodatnih zahtjeva u smislu dodatne opreme za djecu, prehrane i sl., jer tako ćete imati više dana za pripremu i opskrbu. Gosti će biti sretni što razmišljate o tome da im učinite boravak što ugodnijim što će se zasigurno odraziti na konačnu ocjenu. S druge strane ovakav način početne komunikacije može vam biti od koristi jer može vam dati širu predodžbu o tome kakve ćete goste primiti u vlastiti smještaj. Česte su pojave u kojima dolaze gosti razdražljivog raspoloženja koji se čine nezadovoljnima čak i sa stvarima koje ste jasno naveli u opisu. Na ovaj način dobit ćete na vremenu i razmisliti o tome kako spriječiti neugodnu situaciju.

Nakon prvog dana provjerite je li sve bilo u redu

Nakon prvog dana boravka, gosti će sigurno imati za vas dodatna pitanja na koja nisu pomislili prilikom rezervacije vašeg smještaja (kao npr. kako uključiti bojler, mikrovalnu pećnicu, perilicu rublja i sl.) Upravo zbog toga bilo bi poželjno nakon prvog dana posjetiti goste i provjeriti je li boravak bio ugodan i postoji li još nešto što im je potrebno. Ne zaboravite ostaviti gostima svoj broj mobitela za hitne slučajeve. Ako postoji problem koji nije na prvu rješiv ne morate brinuti jer gosti će zasigurno cijeniti činjenicu što se brinete o tome da im boravak bude što ugodniji, a to će znati i nagraditi visokim ocjenama u recenziji.

Koje još male trikove možete iskoristiti kao bi osigurali gostu najbolji odmor a samim time i dobre ocjene?

  • Pobrinite se da prostor bude čist i ureda
  • Ostavite šifru za Wi-Fi na vidljivom mjestu
  • Ostavite jasne upute o korištenju određenih uređaja
  • Napišite personaliziranu poruku za dobrodošlicu

Zahvalite gostima nakon odlaska

Zahvalite gostima na boravku personaliziranom porukom.

Nakon što se vaši gosti odjave pitajte ih je li boravak bio ugodan i nemojte im zaboraviti zahvaliti (osobno, putem poruke ili e-maila). Uvijek zamolite goste da vam na kraju ostave ocjenu. Moguće je da ste poduzeli svaki od navedenih koraka i potrudili se da im pružite najbolje iskustvo, a da na kraju od njih niste dobili nikakvu ocjenu. Razlog je taj što mnogi gosti jednostavno zaborave. Ako vam se to dogodi možete im poslati podsjetnik u obliku pisma zahvale (putem email-a ili poruke) s linkom koji će ih direktno odvesti na mjesto predviđeno za ocjenjivanje vašeg smještaja. Najbolje vrijeme za poslati takav podsjetnik je nekoliko dana nakon što su gosti napustili smještaj.

U posljednje vrijeme Adriatic.hr intenzivno radi na moderniziranju sustava ocjenjivanja od strane gostiju. Osim aktivnog pozivanja gostiju da ocjene smještaj u kojem su boravili, Adriatic.hr nastoji omogućiti iznajmljivačima da dobiju vjerodostojniju ocjenu. Tako u zbroj konačne ocjene više ne ulaze kategorije plaža i mjesto jer se smatra da su to kategorije na koje iznajmljivači ne mogu utjecati. U svrhu zaštite od nevjerodostojnih komentara omogućili smo i opciju odgovora iznajmljivača na komentare gostiju.

Ovo su trikovi koji ne iziskuju toliko vremena i novca a koji vam mogu osigurati lijepu reklamu koja će dovesti više gostiju u vaš smještaj. Postoje li još neki trikovi koje koristite a koji vam donose dobre ocjene? Recite nam u komentarima.

Tagovi

Komentari na Trikovi koji će navesti goste da vam ostave dobre ocjene

  1. Nemam od turista br.tel niti njihove e mail,tako da je to nemoguce.Imala sam proslih god.ljude koji su mi poslali natrag stvari koje su uzeli djeca ali nisam im mogla zahvaliti jer
    u onoj ljetnoj guzvi sam Izgubila njihovu adresu a vas suradnik mi nije htio dati .Rekao je da ce on to srediti.Iako su bili sretni da imaju mali plazu za djecu ispred kuce nikada se vise nisu javili.Ostalo je pitanje dali je suradnik zahvalio na posiljci?

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)