reviews
Vijesti

Novosti u sustavu ocjenjivanja

Uspješno nastavljamo s provednom projekta naglašavanja važnosti ocjena gostiju. Provjerite novosti u tekstu niže.

Dragi iznajmljivači, Vaše sugestije i prijedlozi svakodnevno nam pomažu u unaprijeđenju postojećih procesa i usluga koje nudimo našim gostima. U posljednje vrijeme provodimo projekt modernizacije i isticanja važnosti ocjena gostiju. Proces smo započeli aktivnim pozivanjem gostiju za ostavljanjem ocjena, nastavili s distribucijom ocjena na partnerske portale i s dodjelom godišnje nagrade za izvrnost “Star Host”, a od ovog tjedna uvodimo i još dva noviteta.

Što je novo?

Kako bismo potencijalnim gostima omogućili što precizniju procjenu kvalitete određene smještajne jedinice, u prosjek ocjene više ne uključujemo ocjenu za “mjesto” i “plažu”. Svjesni smo da iznajmljivači ne mogu utjecati na sadržaje i uređenost mjesta i plaža u blizini svojih objekata. Stoga, umjesto ocjene za ukupno iskustvo gosta, naglasak prebacujemo na ocjenu za ukupno iskustvo boravka u objektu. Na ovaj način u slučajevima gdje su gosti ocjenili mjesto i/ili plaže nižim ocjenama od domaćina i smještaja prosječne ocjene će porasti. Ovom odlukom većina prosječnih ocjena trebala bi porasti. Za slučajeve gdje prosječna ocjena padne na nižu od dosadašnje, omogućili smo vam mogućnost odgovora na loše ocjene vaših gostiju.

Drugi novitet koji uvodimo odnosi se na važnost dvosmjerne komunikacije s gostima. Adriatic.hr na svojim će stranicama objaviti vaše odgovore ukoliko postoji opravdan razlog za primjedbu na lošu ocjenu za domaćina ili smještaj. Svjesni smo da svako iskustvo ima više strana. Zbog toga ćemo vaše argumente rado proanalizirati, usporediti s događajima vezanim za dotičnu rezervaciju te javno odgovoriti gostu u vaše ime. Odgovori će biti prikazani među ocjenama vaših gostiju, odnosno na vašoj prezentaciji smještaja. Na ovaj način budući će gosti dobiti cjelovitu sliku s argumentima obje strane. Vjerujemo kako će se ovim potezom stvoriti veće povjerenje, ojačati imidž objekta te sveukupno pozitivno utjecati na interes za vašim objektom.

Nadamo se da ćete i ubuduće pozivati vaše goste da ocjene svoj boravak u vašem objektu.

Zašto prikupljati ocjene?

Povratna informacija Vaših gostiju dokaz su kvalitete pružene usluge.
Komentari gostiju dobar su izvor informacija za unapređenje Vaših usluga.
Prikupljene ocjene bit će vidljive na više od 500 portala na kojima Vas oglašavamo.

Što mi donose prikupljene ocjene?

Bolju vidljivost Vaših oglasa u rezultatima pretrage na brojnim tražilicama smještaja.
Gosti vjeruju komentarima prijašnjih gostiju te češće rezerviraju objekte s novijim komentarima.
Dobre ocjene mogu Vam osigurati naš Star Host certifikat izvrsnosti.

Tagovi

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)