Zadnjih godina smo slušali o novom normalnom. Ali sad bi se ipak trebali naviknuti na to da više nema normalnog. Tako barem tvrdi OnePoll – globalna strateška istraživačka firma, čije je istraživanje pokazalo da svjetski putnici, kako se navike, a i generacije mijenjaju, prioritiziraju nova iskustva.
Što se samih putovanja tiče, kulturološke centrale su i dalje jedne od najpopularnijih destinacija, gdje Hrvatska uz svoju brojnu, tisućljetnu baštinu prednjači. Svjetski putnici su spremni ubaciti se u gužve, otkrivajući tu baštinu, pritom posvjedočiti lokalnim kulturološkim navikama – od kava na rivi do tržnica. Ipak ovo predviđanje nam nije iznenađujuće s obzirom na navike gostiju u 2022.
Ali sličnosti s prijašnjim sezonama tu prestaju, jer svjetski putnici traže više za manje. Uz malu investiciju, modernizacija privatnog smještaja je moguća, a to je ono što će im privući pažnju te podići standard. Naravno, ne smijemo zaboraviti na ono što gosti ipak najviše traže u svom smještaju. Pametni televizori, Netflix i slično je dobrodošlo – ali ono po čemu se možete istaknuti su odlično opremljene kuhinje!
Više od polovice putnika smatra da je kuhinjski sadržaj najvažniji kad je u pitanju iznajmljivanje smještaja za prijatelje ili obitelj; 38% posto kuhanjem želi sniziti troškove putovanja, dok 41% smatra da je to idealna prilika za zbližavanje. Pitate se koji je to sadržaj?
Aparati za kavu, friteze na zrak, moderna pećnica, nove tave i lonce, dok dvorište smještaja mora sadržavati roštilj – na čemu čak 50% gostiju inzistira. Godina 2023. će uključiti stvaranje novog statusa quo, ali uz pravovremenu investiciju, možete i Vi postati dio tog statusa.
Besplatno oglasite privatni smještaj
Adriatic.hr na Danima UHPA-e
Star Host nagrade najuspješnijim iznajmljivačima
Uspješna suradnja Adriatic.hr i Trivaga
Propisi za iznajmljivače – poslovanje u skladu sa zakonom
Često postavljena pitanja
Uspješna suradnja Adriatic.hr i Trivaga
Besplatno oglasite privatni smještaj