Vijesti

Rast dolazaka gostiju u sezoni 2019

Adriatic.hr i ove godine bilježi dobre rezultate u dolascima i rezervacijama privatnog smještaja za sezonu 2019.

Ljetna turistička sezona sa srpnjem ulazi u svoj ljetni vrhunac. Iako poslijednjih dana u medijima možemo pročitati navode kako će sezona 2019 biti jedna od najizazovnijih do sada, pozitivni trendovi ipak su vidljivi u pojedinačnim segmentima, posebno u kategoriji privatnog smještaja. Kakve rezutate smo ostvarili za prvih 6 mjeseci u usporedbi s istim razdobljem 2018. godine, pročitajte u nastavku.

U sezoni 2019. naša agencija zadržala je ponudu koja broji gotovo 15.000 smještajnih jedinica na Jadranu i kontinentu, što je u skladu s 2018. Ipak, popunjenost i dolasci ove godine u značajnom su rastu u odnosu na prošlu godinu. Ovom trendu možemo zahvaliti suradnjama s novim web portalima za oglašavanje smještaja (npr. Trivago), unapređenju internih procesa te novim tehničkim rješenjima koji gostima i dalje osiguravaju „Najkraći put do Jadrana”.

Dolasci do 30.6. 2019. su u rastu

Detaljnije, u prvih 6 mjeseci 2019. godine, usporedno s 2018. Adriatic.hr bilježi rast dolazaka od 14%. Promatrajući rezultate segmentirano po mjesecima očekivano su dolasci najviše porasli u lipnju, što i nije iznenađujuće s obzirom na kasne uskršnje praznike i loše vrijeme u svibnju. Destinacije koje su ostvarile najviši rast u odnosnu na 2018. su Crikvenica, Krk te područje Gorskog Kotara, koje već godinama bilježi rast u predsezoni. Ovakvi rezultati zapravo su razumljivi usporedimo li ih sa zemalja iz kojih dolaze gosti. Uvjerljivo najveći rast među gostima koji su svoj dolazak ostvarili do 30. lipnja imali su gosti iz Hrvatske, Njemačke te Austrije. Produženi vikendi, stari godišnji odmori i pojačanja oglašivačka kampanja na njemačkom govornom području razlog su ovakvih rezultata.

Rujan popularniji od lipnja

S druge strane, sve nas zanima i kakva nas sezona očekuje do kraja ljeta. Prema dosadašnjim brojkama srpanj zaista nije na razini prošlogodišnjih rezultata, no broj rezervacija za kolovoz i rujan u najvećem su porastu, ukoliko se izuzme lipanj. Ovaj višegodišnji trend sve je očitiji na porastu broja dolazaka u rujnu, koji polako, ali sigurno privlači sve veći broj gostiju u odnosu na lipanj, ponajviše zbog ugodnijih temperatura, nižih cijena i manjih gužvi u glavnim turističkim sredinama. Ukupno gledajući, rast broja rezervacija do kraja ljetne sezone u porastu je 6% te podjednako utječe na sve priobalne regije. Ipak, među mjestima koja bilježe najveći rast za sada su Krk, Crikvenica i Zadar.

Glavni dio sezone tek pred nama, a zbog rasta ponude na nacionalnoj razini te dostupnosti kapaciteta u „udarnim” terminima sve se veći broj gostiju odlučuje za last minute rezervacije. Stoga, očekujemo kontinuitet u rastu broja upita i rezervacija. Adriatic.hr i dalje nastavlja oglašavati smještajne kapacitete svojih iznajmljivača, ne samo na web portalima, već i putem plaćenih oglasa na Facebooku, Instagramu, Googleu, ruskom Yandexu i brojnim drugim web pretraživačima.

Želite li i vi popuniti svoje smještajne kapacitete za ovu sezonu, slobodno nam se obratite putem kontakt forme ili se besplatno registrirajte i već kroz 24 sata postanite vidljivi na preko 500 globalnih web portala.

Tagovi

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)