U Centru Gervais u gradu Opatiji održana je konferencija Internet Adria, prva konferencija o digitalnom marketingu i tehnologijama, koja je u cijelosti posvećena turističkom sektoru. Inter Adria je namijenjena hotelijerima, turističkim agentima, turističkim zajednicama i DMO-ima koji žele što kvalitetnije i intenzivnije koristiti moderne tehnologije i marketinške kanale za promociju prema sve mlađem i propulzivnijom tržištu, koje upravo takvim kanalima najviše vjeruje.
Cilj ovog događaja je da se razmijene mišljenja o novim tehnologijama i da se pritom pokuša utvrditi smjer u kojem se kreću trendovi, kako bi se lakše donio zaključak koje alate treba koristiti u svrhu što efikasnije promocije i komunikacije prema gostu.
Više od 30 predavača je u dva dana održalo predavanja i radionice o načinima na koji društvene mreže i blogeri mogu pomoći u promociji biznisa, a pokrili su i teme o internetskim prijevarama, Google Analyticsu, chatbotovima i sl. Među najistaknutijim imenima su Feđa Salihbašić, inflencer specijaliziran za promociju destinacija, Martina Šepić, iz MailPlus Adria te Saša Petković iz KG Media.
“Tijekom dvodnevnog programa prikupili smo informacije o trenutnim praksama i trendovima u digitalnom marketingu iz kuta hotela i turističkih agencija. Generalni zaključak je da radimo s dobrim temeljima, a prikupljene ideje pomoći će nam u daljnjem optimiziranju cjelokupne marketinške strategije.”
Svoja iskustva s konferencije podijelio je i voditelj odjela marketinga Adriatic.hr-a Deni Jelinčić
Od sada mVisitor dostupan i u Splitu
Što gosti traže u 2023.?
Europa prednjači pri oporavku sektora turizma u svijetu
Kako se dobro pripremiti za fotografiranje?
Propisi za iznajmljivače – poslovanje u skladu sa zakonom
Često postavljena pitanja
Uspješna suradnja Adriatic.hr i Trivaga
Besplatno oglasite privatni smještaj