Blog, Vijesti

Promocija Hrvatske na američkom tržištu

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je od 1. srpnja 2022. godine promotivnu kampanju u kojoj su istaknute turističke lokacije u Hrvatskoj, turistički doživljaji te proizvodi za kojima je iskazan najveći interes kod Amerikanaca.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je ovu promotivnu kampanju u cilju da što više približi Hrvatsku kao destinaciju za odmor američkom tržištu.

Dodatne ciljeve kampanje, istaknula je i direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, Leila Krešić-Jurić: „Tržište SAD-a jako dobro reagira na promotivne aktivnosti i poruke povezane s Hrvatskom kao turističkom destinacijom te je ova kampanja svojevrsna nadogradnja svih tih aktivnosti kako bi postigli još bolje rezultate i trendove koje nam ovo tržište itekako nudi.”

Direktor HTZ-a, Kristjan Staničić izjavio je: „Kada govorimo o hrvatskom turizmu i dalekim tržištima, SAD je naše najvažnije tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Navedeno potvrđuju i rezultati pojedinih istraživanja prema kojima oko 27 posto svih online pretraga o Hrvatskoj dolazi upravo s američkog tržišta. Ovom kampanjom želimo dodatno istaknuti ono najbolje što imamo, odnosno želimo iskoristiti sve potencijale koje nam nudi ovo tržište i putnici koji sve bolje prepoznaju Hrvatsku kao turističku destinaciju koju žele posjetiti.“

Prema podacima sustava eVisitor, Hrvatska je popularna destinacija na američkom tržištu, a to potvrđuju i brojke koje govore da je našu zemlju posjetilo oko 230.000 Amerikanaca. Najviše su im atraktivne destinacije Dubrovnik, Split, Zagreb, Rovinj, Hvar te Opatija.

Raduje nas svaka lijepa promocija Hrvatske kao turističke destinacije te vidljivost na stranim tržištima. Nadamo se da će još više turista iz cijelog svijeta prepoznati Hrvatsku kao svoju buduću destinaciju.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.