Bilo da ste u booking industriji ili se sami bavite iznajmljivanjem — zadovoljavanje određenih praktičnih i estetskih standarda može biti pravi “horor”. Cijeli proces je cjenovno i vremenski zahtjevan, ali može osigurati trostruki povrat, ako se istom pristupi na drugačiji način.
Ovim se nameće pitanje — Kako izdvojiti svoj smještaj za odmor od ostalih? Lokacija i cijena su neupitno presudni faktori izbora, ali samo uređenje istog nije zanemariva stavka. Samo se zamislite u poziciji gosta koji nakon naporne radne godine dolazi na zaslužen odmor i na lokaciji ga dočeka neuredan, generički smještaj u kojem nisu zadovoljeni niti osnovni kriteriji, a dodatnog sadržaja nigdje na vidiku.

Autentičnost je tajna uspjeha. Gosti pozitivno odgovaraju na dizajn koji je specifičan za podneblje u kojem se nalaze. Prema tome, bolje se rangiraju smještaji koji su uređeni u takozvanom “morskom” stilu, jer ostavljaju dojam da je odmor započeo onog trenutka kada gost zakorači u isti. Prema tome, ne suzdržavajte se dodavanja regionalnih značajki u interijeru— ako ste u regiji maslina, smokava ili lavande, pobrinite se da uključite te elemente u dekor. Ako ste spremni ići korak dalje — po dolasku ponudite goste lokalnim jelom, aperitivom ili sitnicom karakterističnom za Vaš kraj. Gosti će cijeniti sitnice koje ih podsjećaju na jedinstvenu lokaciju koju su imali priliku posjetiti. Također, držite se sljedećeg — rustikalnost je poželjna u dizajnu, ali ne smije utjecati na kvalitetu namještaja. Stoga, pobrinite se da sve čime gosti raspolažu u smještaju je ispravno, popravljeno i sigurno za korištenje.
Nadalje, izbjegavajte nametanje osobnih stavova i uvjerenja, kako u komunikaciji tako i kroz uređenje — ne želite da se gosti osjećaju neugodno i nedobrodošlo. Uklonite privatne ukrase, fotografije i slične predmete — nitko ne želi spavati u krevetu stranca dok im portreti nepoznatih osoba “zure” u lice. Također, pobrinite se da su sve iznajmljivane jedinice fizički odvojene od privatnih jedinica, ukoliko se iste nalaze u istoj zgradi ili kući.
Ako želite oduševiti gosta, idite dalje od osnovnog. Internet, topla voda i udobni ležajevi su obavezni, ali što je s omogućavanjem Netflix-a, društvenih igara ili igračaka za djecu? Također, uzmite u obzir klimatizaciju svih objekata koje stavljate u najam — nitko pak ne voli neugodne ljetne vrućine. A ako imate vanjski prostor poput terase, vrta ili konobe, pobrinite se da ih uredite te naglasite u prezentaciji smještaja. Ljudi se vole opuštati i družiti na otvorenom sa svojim prijateljima i obitelji te će biti spremni platiti više za ovu mogućnost.

Uzimajući u obzir gore spomenute prijedloge, dobra i kvalitetna slika smještaja je pola posla. Osim što to utječe na cijenu smještaja, definira praktički i estetski dojam kojeg gosti dobiju dolaskom u Vaš smještaj. Ovo nisu velike renovacije — dovoljno je da se usredotočite na osnovno i ne zanemarite kvalitetu — bilo da je postavljanjem kvalitetnije rasvjete koja dokazano utječe na raspoloženje gostiju, uklanjanjem dotrajalog namještaja ili održavanjem okućnice.
Istaknimo važnost uređenog smještaja za poboljšanje rezervacija. Ne zaboravite da zadovoljni gosti znače više povratnih posjeta i pozitivnih recenzija. Stoga, ne oklijevajte i pobrinite se za savršeno iskustvo gostiju!
Besplatno oglasite privatni smještaj
Adriatic.hr na Danima UHPA-e
Star Host nagrade najuspješnijim iznajmljivačima
Uspješna suradnja Adriatic.hr i Trivaga
Propisi za iznajmljivače – poslovanje u skladu sa zakonom
Često postavljena pitanja
Uspješna suradnja Adriatic.hr i Trivaga
Besplatno oglasite privatni smještaj