Blog, Vijesti

Pojačanje u promociji Hrvatske uoči dolaska glavne sezone

U Zagrebu održana je 10. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, a pod vodstvom ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac, uz prisustvo direktora HTZ-a Kristijana Staničića. Na sjednici se usvojila odluka o odabiru medijskih agencija za zakup medija na tržištu Slovenije, Slovačke i Mađarske. Aktivnosti na tržištu Slovačke i Mađarske vodit će agencija Aviareps, a za slovensko tržište bit će odgovorna agencija RML Studio.

Direktor HTZ-a tijekom svoga obraćanja uzvanicima istaknuo je zadovoljstvo s dosadašnjim tijekom turističke sezone, ali i najavama za glavni dio sezone koji dolazi. Na sjednici je usvojen budžet od 11.5 milijuna kuna za dodatne aktivnosti oglašavanja i promocije na digitalnim kanalima kao što su YouTube, Facebook i Instagram, ali i oglašavanje na Google tražilici i Google DV360 platformi. Ovakav način promocije uklopit će se u brand kampanju „Your Life, Your Time, Your Experience.“

Još neke od odluka sjednice su izbor direktora predstavništva HTZ na šest emitivnih tržišta kao i odluka o raspisivanju Javnog natječaja za izbor i imenovanje direktora/direktorice Hrvatske turističke zajednice. Usvojena je i odluka partnerstva Hrvatske sa sajmom f.re.e. u Münchenu pa će tako Hrvatska 2023. godine imati snažnu promociju u Njemačkoj.

Ministrica Nikolina Brnjac poručila je da je vidljivost Hrvatske na stranim tržištima važna jer i dalje postoji veliki broj turista diljem Europe koji nije odabrao destinaciju za ovogodišnji odmor pa je ovo prilika da se poveća pozicioniranje Hrvatske na stranim tržištima kroz dostupne kanale.

Jeste li zadovoljni kako za sada napreduje turistička sezona? Podijelite mišljenje s nama.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)