Nedavno je održan događaj pod nazivom “Hrvatski dan u Pragu“, na jednom od značajnijih tržišta za hrvatski turizam. Događaj je održan u palači ‘Martinický palác’ pod organizacijom HTZ-a, u suradnji s Predstavništvom HTZ-a u Češkoj.
Cilj je događaja prezentacija cjelokupne hrvatske turističke ponude, izgradnja suradnje s češkim partnerima te popratne aktivnosti. S obzirom na to da Češka spada u top pet emitivnih tržišta hrvatske, direktor HTZ-a Kristjan Stančić ukazao je na ostvarene turističke rezultate, buduće trendove i poziciju koju Hrvatska želi zauzeti na češkom tržištu. Osim obiteljskih sadržaja, Hrvatska će nastojati obogatiti svoj sadržaj kako bi bio interesantan turistima svih dobnih skupina, naročito mladima. Cilj je u budućnosti imati u ponudi smještajne jedinice koje spadaju u kategoriju luksuznog turizma, kako bi zadovoljili turiste različitih interesa. Što se tiče transporta, uvedena je nova aviolinija koja će prometovati na relaciji Prag-Split. Da su Česi ostali vjerni Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji, potvrđuju i brojke koje smo mi kao agencija ostvarili i na koje smo jako ponosni. U odnosu na ožujak prošle godine, ostvarili smo 365% više potvrda rezervacija iznajmljivačima.
U nastavku pogledajte graf koji prikazuje ovogodišnji rast naspram 2021. godine.
Za kraj Vam donosimo neke zanimljivosti o hrvatskom i češkom jeziku.
Jezici su slični te dijele puno riječi, a razlikuju se u pisanju i izgovoru. Kajkavskim govornicima lakše je pohvatati što Česi govore jer im riječi zvuče mnogo poznatije nego govornicima drugih narječja.
Posebno su nam zanimljive riječi koje imaju skroz drukčije značenje npr. :
”pitom” – na češkom znači glup, ograničenog razuma
”plivat” – na češkom znači pljuvati
”vpravo” – na češkom znači desno
”opalovat” – na češkom znači sunčati se
P.S.
Jeste li znali, ako Vam Česi za apartman kažu da je ”úžasný”, to zapravo znači da je smještaj sjajan ili odličan, a ako slučajno vlasnici apartmana kažu da je ”divná”, zapravo misle da je jako čudna/sumnjiva.
Vjerujemo da buduće suradnje, aktivnosti i partnerstva s Česima, Hrvatskoj daju priliku da ovogodišnja sezona bude još bolja nego prošla.
Besplatno oglasite privatni smještaj
Adriatic.hr na Danima UHPA-e
Star Host nagrade najuspješnijim iznajmljivačima
Uspješna suradnja Adriatic.hr i Trivaga
Propisi za iznajmljivače – poslovanje u skladu sa zakonom
Često postavljena pitanja
Uspješna suradnja Adriatic.hr i Trivaga
Besplatno oglasite privatni smještaj