Blog, Ideje i savjeti

Kako se nositi s negativnom recenzijom gosta

Negativna recenzija je svakako nešto što nijedan iznajmljivač ne želi, ali ipak se zna dogoditi. Nemojte se brinuti, negativnu recenziju možete shvatiti kao korisnu kritiku te iz nje izvući neki savjet i unaprijediti svoje usluge iznajmljivanja.

Svaka povratna informacija od gosta je korisna jer svakodnevno unaprjeđivanje usluga može vam donijeti samo korist, a time postajete i bolji domaćin.

Jednako koliko je važna komunikacija s gostima dok borave u smještaju, kada provjeravate je li im sve u redu, trebaju li nešto, toliko je bitna i ona online komunikacija kada gosti svoje nezadovoljstvo iskazuju u vidu negativne recenzije. Odgovorite na svaku recenziju, bila pozitivna ili negativna. Gosti vole kada osjete da se domaćini trude i da im je stalo, a gradi se i povjerenje između vas i gostiju. Steknu li gosti povjerenje u vas, vrlo vjerojatno će vaš smještaj preporučiti nekome ili se ponovno vratiti, a naravno i ostaviti pozitivnu ocjenu.

Na svaku recenziju odgovarajte pristojnim i ljubaznim tonom, što znači potvrdite da ste primili na znanje savjet ili kritiku koju vam je gost napisao i zahvalite mu se. Ne zauzimajte obrambeni ili napadački stav, nemojte se svađati, mirno odgovorite na komentar iz svoje perspektive, ali uvažavajući njihova mišljenja. Dobro bi bilo kada bi naveli i preinake koje ste poduzeli kako biste unaprijedili pojedine stvari na koje vam je gost skrenuo pažnju svojom recenzijom jer time ostavljate dojam da cijenite, uvažavate i prihvaćate sugestije svojih gostiju.

Iz svake komunikacije s gostom može proizaći nešto korisno za vas, bitno je da se svakim danom trudite unaprijediti vaše usluge, gosti će to znati prepoznati.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.