Blog, Trendovi

Ruralni turizam u Hrvatskoj

Hrvatska turistička zajednica i ove godine u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta nastavlja s promocijom ruralnih destinacija u Hrvatskoj, a ovoga puta s fokusom na domaće tržište. Prošlogodišnja kampanja ”Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“ donijela je odlične rezultate tako da će ovogodišnja kampanja koja traje od svibnja do kraja srpnja obuhvaćati sedam tematskih videa u kojima će biti istaknute zanimljivosti ruralnog turizma, a u videima će se pojaviti područje oko grada Zadra, Varaždinske i Splitsko-dalmatinske županije, Podravine, Šibenika, Knina, od Bilogore do glavnog grada Zagreba te Gorskog kotara.

Direktor HTZ Kristjan Staničić izjavio je da je pandemija uzrokovana coronavirusom donijela promjene navika ljubitelja putovanja pa turisti sve više zahtijevaju kvalitetu, autohtonost, održivost i sigurnost. Uz sve to, turisti žele istražiti i manja popularna turistička odredišta uz upoznavanje s kulturom i životom lokalnih ljudi. U sklopu kampanje ”Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“ spoznajemo i prihvaćamo nove turističke trendove te je kampanja donijela pozitivne efekte na turizam. Sve ovo potvrđuje i rast od 40% u turističkom prometu u kontinentalnim ruralnim područjima Hrvatske. Za kraj, istaknuo je da će se ove godine kampanja koristiti u promociji Hrvatskih ruralnih područja i na inozemnim tržištima.

Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta, izjavila je da se navike turista mijenjaju te raste postotak gostiju koji žele putovati održivije. To karakterizira interes za putovanjima izvan turističke sezone, brigom za okoliš destinacije te upoznavanje s lokalnim ljudima. Razvoju Hrvatske kao održive destinacije pridonosi i činjenica da je turistima važno ostaviti ”zeleni otisak” tj. mjesto boravka učiniti boljim nego što su ga našli. Zbog svega ovoga je važno nastaviti kampanju „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“

Uz kampanju će se napraviti i ”best off” video u kojem će se prikazivati najbolji snimci navedenih destinacija. Na društvenim mrežama možete pratiti kampanju uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće.

Podijelite s nama vaša mišljenja o ovoj zanimljivoj kampanji. Radujemo se čuti komentare.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Može Vas zanimati