Podaci iz našeg sustava potvrđuju rast ranijih rezervacija, a najpopularniji objekti su moderno uređeni apartmani ili kuće, vile i robinzonski smještaji. Naravno, takav smještaj opravdano i diktira veću cijenu po noćenju, no ranoranioci su fleksibilniji po pitanju potrošnje – znaju što žele i spremni su platiti za to. Nisu nužno štedljivi, a uz trend prioritiziranja budžeta za godišnje odmore u 2023., onda nije ni iznenađujuće da raste ranija potražnja.
Postavlja se pitanje: kako privući takvog gosta?
Često se događa da i moderno opremljen smještaj u kojega su uloženi pozamašni iznosi ne uspijeva privući pažnju jer su fotografije jako loše. Svjetske turističke agencije potvrđuju da prezentacija smještaja čini glavnicu interesa potencijalnog gosta.
S obzirom na veliki izbor dostupnog smještaja ovako rano, dobra prezentacija je imperativna. U idealnom scenariju, fotografije će napraviti i obraditi profesionalac s opremom jer upravo tako ćete osigurati više klikova na Vaš objekt tijekom pretraživanja.
Kako bi omogućili gostima da i Vaš smještaj uzmu na razmatranje, ako niste, ažurirajte cijene i uvjete suradnje za nadolazeću sezonu već sada. Također, provjerom svoje trenutne prezentacije smještaja na našoj stranici, u slučaju bilo kakvog odstupanja od trenutne situacije s prezentacijom, onda molimo da nam pošaljete nove fotografije.
Rane rezervacije su odlična prilika da mjesecima unaprijed budete sigurni da Vas čeka uspješna sezona, pritom omogućivši i Vama i gostima da se lakše organizirate, umjesto da u zadnji moment sve radite.
Besplatno oglasite privatni smještaj
Adriatic.hr na Danima UHPA-e
Star Host nagrade najuspješnijim iznajmljivačima
Uspješna suradnja Adriatic.hr i Trivaga
Propisi za iznajmljivače – poslovanje u skladu sa zakonom
Često postavljena pitanja
Uspješna suradnja Adriatic.hr i Trivaga
Besplatno oglasite privatni smještaj